woensdag 2 januari 2013

Aapje gehaakt

En zo volgt de eerste blog van 2013!

Mijn goede voornemen?
Dat de beste momenten van 2012 de minste van 2013 mogen zijn, dan zijn er alleen maar mooie momenten. Toch?

Vorige week maakte ik eindelijk mijn aap af!
De aap was al lange tijd bijna klaar, maar er kwamen zoveel leuke dingen tussendoor dat ik even geen zin had om de benen af te maken.
Wat een gefriemel!

Maar zie hier mijn aapje:


Het patroon van de aap komt van: Gratis patroon bij Hip Haakwerk
Het patroon van het broekje vond ik op: Gehaakte knuffies ik voegde er zelf de bretels aan toe.

Ik vind hem zelf erg leuk geworden! Misschien binnenkort een nieuwe outfit?

2 opmerkingen:

  1. hahaha...stoerrrrr met zijn bretelbroek aan!! Hij is geweldig leuk geworden Anouk, het gefriemel wel waard! Jij ook nog de beste wensen voor 2013, diepzinnige tekst hoor, moest er wel even over nadenken:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen